2014. július 11., péntek

Platform Nine and Three Quaters - Kilenc és háromnegyedik vágány

J. K. Rowling gondolatai:

Amikor próbáltam kiválasztani a rejtett vágány számát, amely elviszi a fiatal varázslókat és boszorkányokat a bentlakásos iskolába, úgy döntöttem, egy olyan számot választok, amely a mugli vágányszámok között található - ezért egyértelmű volt, hogy egy törtnek kell lennie. Ez felvetette azt az érdekes kérdést, hogy vajon mennyi további törtszámmal jelzett vágány fekszik még a többi vágány között a King's Cross-on, és arra jutottam, hogy biztosan van még néhány. Annak ellenére, hogy ezeket sosem említettem a könyvben, szeretem azt gondolni, hogy létezhet egy varázsló-verziója az Orient Expressznek, ami a teljesen varázsló lakta városok között közlekedik Európa-szerte (próbáld ki a hét és feledik vágányt), és van néhány olyan vágány, amelyeket csak szükség esetén nyitnak meg, például olyan események alkalmával, mint egy Celestina Maggica koncert (nézd csak meg a jegyedet a részletekért).

A kilenc és háromnegyedik szám nem képvisel semmilyen mögöttes jelentést, csupán annyira szerettem, hogy végül ezt választottam. Természetesen a "háromnegyedik" miatt.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése